دانشجوی دانشگاه دانلپ در PGA West برنده شد اما واجد شرایط دریافت جایزه اول 1.5 میلیون دلاری نیست | گلف

نیک دانلپ در 33 سال گذشته اولین آماتوری شد که در تور PGA برنده شد و در روز یکشنبه در امریکن اکسپرس بر کریستیان بزویدنهات یک برد را حفظ کرد.

دانلپ، دانشجوی 20 ساله دانشگاه آلاباما و قهرمان آماتور آماتور ایالات متحده، اولین برنده آماتور پس از فیل میکلسون در مسابقات آزاد توسان در سال 1991 است. او تنها با بازی در چهارمین رویداد تور خود، تنها هفتمین برنده آماتور از سال 1945 شد. – و سومین مورد از سال 1957.

دانلپ تنها آماتور در زمین 156 بازیکن در مسابقاتی که مدت‌ها به عنوان باب هوپ دزرت کلاسیک شناخته می‌شد، در دور سوم با امتیاز 60 به برتری رسید. او این برتری را یکشنبه در 9 خط مقدم در زمین استادیوم در PGA West از دست داد، اما با مقاومت یک کهنه‌کار باتجربه بازی کرد و با ریکاوری از دو شوت اشتباه در هجدهم به پایان رسید تا با پرتاب همتراز 6 فوت به پایان برسد. . .

دانلپ گفت: “هیچ چیزی شبیه به من تا به حال احساس نشده است.” خیلی خوب بود که اینجا بودم و آن را به عنوان یک آماتور تجربه کردم.

او با 2 زیر 70 بسته شد تا با 29 زیر 259 به پایان برسد و رکورد امتیازدهی مسابقات را به عنوان یک رویداد 72 حفره بشکند. او همچنین جوانترین برنده تاریخ این رویداد است و جوانترین آماتوری است که از سال 1910 در این تور برنده شده است.

Bezuidenhout هجدهمین گروه جلو را پرنده کرد تا فشار روی دانلپ را حفظ کند، ضربه‌ی سه راهی او در ارتفاعات ناهموار فرود آمد. ضربه دوم او دقیق تر نبود، اما او یک چرخش خوش شانس را از زمین ناهموار به یک منطقه زهکشی چمنی از فضای سبز انجام داد.

دانلپ با شلیک سوم خود به فاصله 6 فوتی رسید و با در آغوش گرفتن والدینش، دوست دخترش و مربی کالجش، جی سیول، که آخر هفته در سراسر کشور پرواز کرد تا شخصاً آن را ببیند، مقام قهرمانی را جشن گرفت.

دانلپ یکی از تاثیرگذارترین عملکردهای تاریخ اخیر گلف را جشن گرفت، اما جایزه اصلی 1.5 میلیون دلاری را که بعد از آخرین مرحله 65 بازی آفریقای جنوبی به Bezuidenhout می رسد، از دست داد.

دانلپ همچنین 500 امتیاز جام فدرال اکسپرس را دریافت نمی‌کند، اما پاداش‌های او همچنان فراوان است، که با معافیت دو ساله از تور PGA تا سال 2026 شروع می‌شود. او حتی اگر در آلاباما بماند می‌تواند در رویدادهای همه جانبه شرکت کند. اگر حرفه ای شود می تواند در رویدادهای انحصاری شرکت کند.

دانلپ در حالی که با اعصاب مشهود در راند آخر خود بازی می کرد، سرسختی ذهنی نشان داد. در حالی که سام برنز با پرنده زدن سم برنز او را دو برابر کرد، امتیاز سه شوت او ناگهان ناپدید شد، اما دانلپ با خونسردی برگشت و با برنز مبارزه کرد و در 16 با پرنده ای به تساوی رسید.

و سپس این برنز بود که نفس خود را از دست داد و در روز 17 جزیره معروف سبز را از دست داد و با رانندگی 164 یاردی خود به آب برخورد کرد. او همچنین یک توپ 26 فوتی بوژی را از دست داد و ناگهان به دانلپ با دو ضربه برتری داد تا وارد 18 شود.

دانلپ فکر می‌کرد که هنوز دو زمانه برتری دارد، زیرا او و کادرش جدول امتیازات را بررسی نکردند یا پرنده Bezuidenhout را ندیدند. دو شوت از دست رفته اول او باعث افزایش تنش شد، اما دانلپ موفق شد مهمترین قسمت زندگی خود را به ثمر برساند.

جاستین توماس، زاندر شاوفله و کوین یو با امتیاز کمتر از 27 در رده سوم قرار گرفتند. برنز مسابقه را پس از دو راند با رکورد 61 هدایت کرد و با دو سوراخ برای بازی یکشنبه قبل از ضربه زدن به آب در هر یک از دو سوراخ پایانی خود و کارکردن دو بوگی های متوالی، با تساوی به پایان رسید. برای ششم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *