مک ایلروی می گوید موفقیت در گلف نام شما در جام هایی است که بزرگان کسب کرده اند | روری مک ایلروی

در حالی که گمانه زنی ها در کلاب امارات در مورد اینکه تامی فلیتوود یا تیرل هاتون در صورت پذیرش پیشنهادهای LIV می توانند چند ده میلیون درآمد کسب کنند، روری مک ایلروی یک بار دیگر پادزهر را ارائه کرد.

از زمانی که عربستان سعودی وضعیت موجود را به چالش کشید، ابتذال پول بر گلف مسلط شد و آن را مخدوش کرد. تصویر مک‌ایلروی در کنار والدینش که چهارمین برد کلاسیک صحرای دبی را جشن می‌گیرند، 15 سال پس از ژست گرفتن خانواده برای اولین بار، جذاب بود. همین امر در مورد پاسخ هوشمندانه مک ایلروی وقتی سؤالی در مورد معنای تاریخچه و میراث گلف پرسیده شد.

مک ایلروی گفت: «همه چیز. “من فکر می کنم این تنها راهی است که می توانید خود را با افرادی که از آنها بزرگ شده اید مقایسه کنید. قهرمان من تایگر وودز بود. من می خواستم کاری را انجام دهم که ببر انجام داد. من احتمالاً حرفه ای را که او داشت نخواهم داشت، اما همچنان به جام هایی که بردم نگاه می کنم و نام من روی همان جام هایی است که او دارد. من راه بهتری برای تعیین کمیت موفقیت در بازی از قرار دادن نام خود بر روی غنائمی که افراد قبل از شما نام خود را روی آن گذاشته اند نمی شناسم.

دو نکته در اینجا قابل ذکر است. مک ایلروی آشکارا به طرز دیوانه کننده ای ثروتمند است. او به سادگی درک بیشتری از ارزش پول بر روابط نسبت به بسیاری از همسالان خود دارد. حتی جالب‌تر این است که مک‌ایلروی، که برنامه مدرسه‌اش به دلیل زمان صرف شده در زمین گلف کوتاه شده بود، تا چه حد خود را از نظر آکادمیک و ورزش خود آموزش داده است. خیلی های دیگر به سادگی اهمیتی نمی دهند.

مک ایلروی پیش از دفاع موفق خود در دبی از نیاز به یک رویکرد جهانی برای گلف نخبه صحبت کرده بود. او افزود: چیزی شبیه مسابقات آزاد استرالیا. من در حال تماشای جام Stonehaven هستم و نام من با پیتر تامسون و تمام اسطوره های بازی است. به نظر من چیز بسیار جالبی است.

مایکل توربیورنسن برای دومین بار برنده جایزه بهترین آماتور شد. امیدوارم در 15، 20 سال آینده او به جام هایی که نام من روی آنهاست نگاه کند.

«فقط فکر می‌کنم قوس نسلی در گلف بسیار طولانی است. من با تام واتسون در یو اس اوپن بازی کردم، اما با راسموس هوجگارد که 50 سال از تام واتسون کوچکتر است نیز در یو اس اوپن بازی کردم.

«نسل‌ها و مدت زمانی که می‌توانید حرفه‌ای باشید و در گلف موفق باشید… فکر می‌کنم فکر کردن به سفر و فکر کردن به بازیکنانی که با آنها بازی کرده‌اید عالی است. در ابتدای دوران حرفه ای ام، و سپس بازیکنانی که اکنون با آنها بازی می کنم، و فقط مدت زمانی که از تمام آن دوران حرفه ای گذشته است.

مک ایلروی «قوس» خط زمانی خود را با وقایع دبی مرتبط می کند. به عنوان یک نوجوان با چشمان گشاد، او از اعتبار رسانه ای برای تماشای وودز، ارنی الز و توماس بیورن از داخل طناب در Desert Classic استفاده کرد. او اولین بار در سال 2006 در این رویداد بازی کرد.

توماس بیورن فقط با فکر کردن به آن، کاپیتان جام رایدر من می شود. من در نهایت خانه ارنی الز را خریدم. مک ایلروی گفت: من با تایگر وودز دوستان خوبی شدم. فکر کردن به ۱۸ سال گذشته و اینکه کجا هستم شگفت‌انگیز است. من قطعا هیچ چیز را بدیهی نمی دانم و همیشه از فرصتی که می توانم کاری را که انجام می دهم قدردانی کنم. شگفت انگیز است که اینجا نشسته اید و چهار بار آن قهوه جوش بزرگ را برده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *