افکار روری مک ایلروی پس از پیروزی در دبی به سمت مسترز می رود | تور اروپا

بخشی از تاریخ روری مک ایلروی در دبی. تنها 82 روز از ضربات پایانی که چهارمین پیروزی در کلاسیک بیابان را رقم زد و آخرین تلاش او برای حک کردن نام خود در فولکلور گلف در آگوستا نشنال می گذشت.

وقتی مک ایلروی سال را به این شکل آغاز می کند، غیرممکن است که اجازه ندهیم افکار به سمت استادان بروند. یک برد او را به ششمین مرد تاریخ تبدیل می کند که یک گرند اسلم حرفه ای را می برد. مک ایلروی باید برای این پیروزی می جنگید، که با توجه به اینکه او پس از 36 سوراخ 10 امتیاز از برتری فاصله داشت، بعید به نظر می رسید.

مک ایلروی گفت: “آگوستا هنوز از نظر گلف فاصله زیادی دارد، خیلی چیزها می توانند در دو ماه و نیم تغییر کنند.” اما همیشه برنده شدن خوب است. همیشه خوب است که قبل از شروع بشنوم که خوب بازی می کنید. من همیشه گفته‌ام که هر بار اعدام را به آماده‌سازی ترجیح می‌دهم، زیرا فقط باید ضربات گلف را اجرا کنید، مخصوصاً در آنجا.

اما سال گذشته در آگوستا چیزهای زیادی درباره خودم یاد گرفتم. من قبلاً چندین بار این داستان را در مورد اولین سبز در روز جمعه گفته ام و تا آن مرحله قبلاً 10 امتیاز عقب بودم. این هفته بعد از دو روز 10 امتیاز عقب افتادم و در نهایت برنده مسابقات گلف شدم. احساس می‌کنم آن یادگیری را گرفته‌ام و قبلاً آن را کمی عملی کرده‌ام. این برای من یک چیز بزرگ است.

در آخرین روز طاقت فرسا در باشگاه امارات، مک ایلروی رهبر یک شبه، کامرون یانگ، را تنها پس از چهار سوراخ گرفتار کرد. Birdies در 8 و 9 McIlroy را در برتری قرار دادند. او پس از 12 یک برتری چهار امتیازی داشت. یک نوسان دنبال شد. مک ایلروی در سیزدهم به دردسر افتاد و باعث ایجاد یک بوگی شش شد. Birdies در 13 و 14 به این معنی بود که آدریان مرونک در یک بود. لهستانی در رده شانزدهم قرار گرفت تا به مک ایلروی آزادی عمل بدهد، اما یک مرغک از مرونک در آخر به مدافع عنوان قهرمانی جایی برای خطا نداد. مک ایلروی 34 ساله در بازی در سوراخ 72 پار-پنج برای یک پیروزی یک شوت آماده بود.

سریع رانندگی کنید

چگونه می توانم برای هشدارهای اخبار ورزشی ثبت نام کنم؟

نمایش دهید

  • برنامه Guardian را از فروشگاه برنامه iOS در iPhone یا Google Play Store در Android با جستجوی “The Guardian” دانلود کنید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه Menu در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده) و سپس Notifications بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.

با تشکر از بازخورد شما.

کار یکشنبه او شامل 70 شوت بود. مک ایلروی از ارنی الز که تنها قهرمان سه دوره کلاسیک کویر بود، پیشی گرفت. مک ایلروی شاهزاده صحرای گلف است. این ششمین پیروزی حرفه ای او در دبی است. او همچنین سومین شروع خود را بعد از جام رایدر سال گذشته انجام می دهد. در مرحله دوم، او پس از تامی فلیت وود دوم شد.

مک ایلروی گفت: «من افراد زیادی در اطرافم دارم که می توانند من را مسئول بدانند. “من فکر می کنم واقعاً بسیار مهم است. این که آیا مربی مایکل بنن بیرون می آید و ما روی برخی چیزها کار می کنیم. اگر مانند پیام عجیب هری (دیاموند، کیدی او) در طول یک هفته تعطیل باشد. کار با (مربی) براد فکسون کمی در خانه در فلوریدا، کار با مربی من. با باب روتلا صحبت کنید

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

«احساس می‌کنم اگر تمام تلاشم را نکنم، آنها را ناامید خواهم کرد. اگر آنها 100% تلاش خود را صرف این کار می کنند، پس من احساس می کنم حداقل باید به آنها احترام بگذارم که 100% تلاش خود را نیز برای آن صرف کنند.

یانگ سوم شد، دو خجالتی از مک ایلروی 14 کمتر در مجموع، پس از سقوط به 74. آرون کوکریل، خواکین نیمن و پابلو لارازابال در 10 کمتر به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *