بادهای تغییر در میان شش ملت می وزد تا حس جدیدی از هدف ایجاد کند | اتحادیه راگبی

تیاو قهرمانی شش ملت 2024 با یک سوت شروع شده است. تاثیر بد طوفان ایشا مطمئناً کار بزرگی در پیچیده کردن راه اندازی مسابقات انجام داد و مربیان، بازیکنان، مدیران و هکرها را مجبور کرد برنامه های سفر خود را تغییر دهند و جایگاه راگبی در جهان را به همه یادآوری کنند. گیمرها ممکن است این روزها بزرگ باشند، اما نیروهای طبیعت حتی بزرگ تری هم وجود دارند.

با این حال، برای کسانی که به نوعی توانستند در شهر مناسب فرود بیایند و به فروشگاه گینس دوبلین برسند، هنوز هم علاقه زیادی وجود داشت. دوره بلافاصله پس از جام جهانی همیشه زمان جذابی است، به خصوص این بار. نگاهی به کاپیتان‌های جدیدی که قرار است هدایت کشور‌های خود را بر عهده بگیرند – از جیمی جورج از انگلیس و پیتر اوماهونی از ایرلند گرفته تا کاپیتان 21 ساله جدید ولز، دافید جنکینز – این حس دسته جمعی جدیدی را تقویت می‌کند که هر کشوری در تلاش است. برای رسیدن به. ايجاد كردن.

جانی سکستون دیگر در دسترس نیست تا ایرلند فوراً احساس اعتماد به نفس و آرامش بیشتری کند. آنتوان دوپون، طلسم فرانسوی، نماینده کشورش در المپیک هفت نفره پاریس خواهد بود. اوون فارل انگلیسی نیز در دسترس نخواهد بود. همچنین لوئیس ریس زمیت که به شبکه متصل است، نخواهد بود. خدمه دوربین نتفلیکس، برای جمع آوری فیلم های مستند بیشتر، باید چند چهره جدید پیدا کنند.

در نگاه اول، دو طرفی که به بهترین وجه از این طوفان‌های تغییر جدا می‌شوند، باید فرانسه و ایرلند باشند. هر دو در جام جهانی در سطح بالاتری نسبت به بقیه ظاهر شدند، اگرچه هیچ کدام نتوانستند از مرحله یک چهارم نهایی فراتر بروند. و همانطور که اندی فارل ایرلند به وفور بیان کرده است، از دست دادن سکستون و یک یا دو نفر دیگر لزوماً به این معنا نیست که کل شرکت باید به طور خلاصه برچیده شود.

“آیا این یک شروع جدید است؟” فارل لفاظی پرسید. “این به خاطر همه چیزهایی نیست که ما از سر گذرانده ایم. ما می خواهیم به رشد خود ادامه دهیم و شما نمی توانید این کار را به سادگی با قطع کردن پاهای آن انجام دهید. رقابت برای مکان ها ممتاز است و باید همینطور باقی بماند. من تمام صحبت ها در مورد یک چرخه چهار ساله را باور نمی کنم که با پایان جام جهانی از راه می رسد.

با وارن گاتلند مقایسه و مقایسه کنید، که در آستانه آغاز هفدهمین کمپین شش ملت خود با ولز و استاد گذشته در مخدوش کردن انتظارات مردم است. به گفته گاتلند، روند بازسازی باید از هم اکنون آغاز شود – “این قطعاً در مورد فکر کردن به آینده است، نه فقط برای این دوره از جام جهانی بلکه برای دوره بعدی” – بدون اینکه کاملاً از اینجا و اکنون چشم پوشی کنیم. این بدان معنا نیست که ما این رقابت را جدی نمی گیریم… اولین بازی مقابل اسکاتلند فوق العاده مهم است.

ما شروع خوبی داریم و می‌توانیم بدون ترس به توئیکنهام برویم. ما کاملاً می توانیم این تورنمنت را ببریم. این همیشه در مورد ولز بوده است که شما ما را به خطر انداخته اید. این کار را انجام دهید و ممکن است با شلوار پایین گیر بیفتید.

جیمی جورج کاپیتان نیوانگلند اذعان می کند که کمپین های اخیر شش ملت به اندازه کافی خوب نبوده اند. عکس: دیوید راجرز/گتی ایماژ

اسکاتلند و ایتالیا تقریباً همین احساس را خواهند داشت، با اینکه اسکاتلندی‌ها نیز تحت رهبری جدید در فرم متضاد فین راسل و روری دارج، کاپیتان‌های همکارشان هستند. اگر دارج برای بازی افتتاحیه ولز کاملاً آماده و آماده نباشد، راسل خوش فرم، تمام افرادی که به ترکیب اسکاتلند وابسته هستند، مصمم هستند تا جام جهانی را جبران کنند؛ جام جهانی که در نهایت وعده‌های زیادی را بدون ارائه می‌دهد. نتیجه. از نظر پاداش ملموس بسیار زیاد است.

حتی فرانسه که گرگوری آلدریت جانشین دوپونت شد و ماکسیم لوکو پیراهن شماره 9 را به عنوان شروع کننده می پوشد، نیازی به یادآوری ندارد که بازی افتتاحیه سنگین وزن جمعه شب مقابل ایرلند در مارسی نقش مهمی در شکل دادن به سرنوشت آنها خواهد داشت. با این حال، از دست دادن بازیکن محبوب آنتونی جلونچ، که یک مصدومیت جدی دیگر از ناحیه زانو متحمل شده و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود، ضربه بزرگی است.

پس از آن انگلیس است که اکنون پس از تلاش برای کسب مدال برنز در جام جهانی، به دنبال تغییر سرعت دیگری است. جورج، جانشین فارل به عنوان کاپیتان، حتی سعی نمی کند نتایج متوسط ​​اخیر انگلیس در شش ملت را شکست دهد. «آمار دروغ نمی گوید، درست است؟ من در آن اجراها شرکت کردم و حدس می‌زنم که به اندازه کافی خوب نبودند، مخصوصاً فرم خانه ما. داشتن چنین رکوردی در خانه، در تویکنهام – مکانی که دوست داریم بازی کنیم و مکانی که می خواهیم به قلعه تبدیل کنیم – بسیار ناامید کننده است.

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

مهم‌تر از همه، شاید این باشد که کدام یک از کاپیتان‌های ارتقا یافته و مربیان تازه جذب شده تأثیر مهمی خواهند داشت. گاتلند معتقد است که جنکینز اکستر، دومین کاپیتان جوان ولزی در تاریخ پس از سر گرت ادواردز، بالقوه آلون وین جونز و لارنس دالاگلیو را در خود دارد، در حالی که استیو بورثویک و جورج قبلاً با لحنی درخشان از فلیکس جونز، مربی جدید ایرلندی خود صحبت می کنند. آخرین بار در حال کمک به آفریقای جنوبی برای کسب افتخار در جام جهانی بود.

بورثویک گفت: «فلیکس یکی از شدیدترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام و چیزی می‌گوید. “این یارو…نمیدونم خوابه یا نه.” جورج در حال حاضر مطمئن است که دفاع انگلیس، منطقه مسئولیت خاص جونز، به طور قابل توجهی فعال تر خواهد بود. من یک مسابقه داشتم و به درستی می دانم که دفاع انگلیس زمان و فضای زیادی را از حریف می گیرد. اینکه چقدر می خواهیم تهاجمی باشیم بسیار هیجان انگیز است. اگر این را به بازیکنانی که در اختیار داریم اضافه کنید، یک شش ملت فوق العاده خواهد بود.”

هرج و مرج در فرودگاه در غروب یکشنبه ممکن است از نظر فیزیکی جورج را از عبور از دریای ایرلند باز داشته باشد، اما، همراه با هر طرفدار دیگر Six Nations، او از قبل حس انتظار زیادی دارد.

  • این گزیده ای از ایمیل هفتگی اتحادیه راگبی ما، The Breakdown است. برای ثبت نام، فقط از این صفحه دیدن کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *