“خیلی زجر کشیدم”: جوکوویچ با شکست دادن فریتز در نیمه نهایی اوپن استرالیا گرما را احساس کرد | اوپن استرالیا 2024

نواک جوکوویچ یک چالش قوی از تیلور فریتز برای رسیدن به نیمه نهایی اوپن استرالیا برای یازدهمین بار انجام داد.

شماره 1 جهان با پشت سر گذاشتن یک 16 نهایی هرگز در ملبورن شکست نخورده است و شکی نیست که او تا چه اندازه خواهان قهرمانی بیست و پنجمین گرند اسلم است.

جوکوویچ در هر هشت دیدار قبلی خود فریتز آمریکایی را شکست داده بود، اما مطمئناً کار آسانی نبود، به طوری که تیم برتر در نهایت پس از سه ساعت پیروزی 7-6 (3)، 4-6، 6-2، 6-3 را به دست آورد. و 45 دقیقه دقایق.

اولین مسابقه به تنهایی 16 دقیقه و ست اول 84 دقیقه به طول انجامید، زیرا بازیکنان در گرمای ورزشگاه راد لیور آرنا زحمت کشیدند. فریتز که در تلاش سوم برای اولین بار در تلاش برای رسیدن به نیمه نهایی اسلم بود، به طرز قابل توجهی تمام 15 بریک پوینت را که در دو ست اول با آن روبرو شد نجات داد و مسابقه را به طرز چشمگیری مساوی کرد.

این تنها ست سوم برد مقابل صرب بود، دو ست دیگر باید در دور سوم در سال 2021 به مصاف هم بروند، زمانی که جوکوویچ از ناحیه شکم آسیب دید اما همچنان توانست در پنج ست پیروز شود.

اما جوکوویچ در ست سوم زمانی که فریتز پای چپ خود را احساس کرد شروع به چرخاندن پیچ کرد و بریک های بعدی در ست چهارم او را در راه رسیدن به رکوردشکنی 48 نیمه نهایی اسلم قرار داد.

جوکوویچ در صحبت با نیک کیرگیوس در دادگاه گفت: “در دو ست اول خیلی متحمل شدم. همچنین به لطف تنیس با کیفیت او. واقعا داشت از پشت زمین خفه ام می کرد.

«پیدا کردن لحظه مناسب واقعاً دشوار بود، در حالی که هنوز آفتابی بود، بسیار گرم بود. همه ما می دانیم که تیلور یکی از بهترین خدمات را در جهان دارد. می دانستم وقتی با این کیفیت عالی سرویس می دهد، چه نوع تهدیدی را تهدید می کند.

تبدیل نقطه شکست واقعا ضعیف بود، اما وقتی مهم بود موفق شدم آن را بشکنم. فکر می کنم در اواسط ست سوم تا پایان بازی ام را بهتر کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *