جام ملت های آسیا: استرالیا-ازبکستان، گروه B – زنده | استرالیا

اتفاقات کلیدی

21 دقیقه در دیگر بازی سوریه و هند همچنان بدون گل است. در حال حاضر وضعیت گروه B به این صورت است:

  • استرالیا 7 امتیاز

  • ازبکستان 5

  • سوریه 2

  • هند 1

19 دقیقه من فکر می کنم ارسال زیبای سیفیف توسط رولز مسدود شده است. ازبکستان با نفوذ بیشتری بازی می کند، حتی اگر استرالیا بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد.

15 دقیقه دفاع راست Abdirahmatov یک پاس برگشتی زیبا به زیرگذر Erkinov ارائه می دهد که رولز در پست نزدیک توپ را قطع می کند. موقعیت یابی خوب

به روز شده به

13 دقیقه 5-4-1 ازبکستان بد به نظر می رسد، اما وقتی توپ را در اختیار دارند به 3-4-3 مناسب تغییر می دهند. آنها در شروع متعادل بازی، چیزهای مناسبی را بازی کردند.

دقیقه 11: گل مردود ینگی! این یک ضربه سر ساده از فاصله چند متری به دروازه باز بود، اما بویل در آفساید بود. اگرچه بویل توپ را لمس نکرد، اما سعی کرد با ضربه سر سانتری منحرف شده بوس را به زمین بزند و به این ترتیب فعال شد.

کوسینی ینگی توپ را در تور دارد، اما توپ با گچ گرفته شده است. عکس: مولی دارلینگتون/رویترز

به روز شده به

9 دقیقه سوتار در محوطه خطرناک توپ را مستقیماً به اورونوف می‌دهد، اما بازیابی می‌شود تا یک حرکت مهم و یا تا حدودی ناخوشایند را در محوطه جریمه انجام دهد. این یک افتتاحیه مناسب برای اورونوف بود که آنقدر که می توانست تعیین کننده نبود.

سوتار خاطرات خوبی از آخرین بازی لغزشی مقابل تونس در الجنوب دارد که بلافاصله توپ را به ازبک ها داد تا آنها دوباره این کار را انجام دهند. #AUSvYZB

– جوزف لینچ (@joeylynchy) 23 ژانویه 2024

به روز شده به

8 دقیقه اولین حمله خوب استرالیا. مک‌گری (فکر می‌کنم) دویل را آزاد می‌کند، که برای اولین بار یک صلیب دوست‌داشتنی بلند می‌کند که از ینگی در خط شش قدم فرار می‌کند.

7 دقیقه اورونوف یک دویدن فوق‌العاده به سمت چپ انجام می‌دهد و حدود 70 یارد را می‌پیماید قبل از اینکه با دیوار آجری به نام هارولد جیمز سوتار برخورد کند.

4 دقیقه سیفی اف در دایره وسط قرار دارد و صورت خود را گرفته است. او توسط بازوی هم تیمی اش آشورماتوف گرفتار شد.

2 دقیقه ازبکستان بدون توپ 5-4-1 بازی می کند. یک تساوی حضور در مرحله یک هشتم نهایی را تضمین می کند، اگرچه هر اتفاقی که امروز بیفتد باید به مرحله مقدماتی برسد. بسیار نادر است که تیمی با چهار امتیاز به عنوان یکی از چهار تیم برتر رتبه سوم راه نیابد.

1 دقیقه پپا پپا! هنگامی که ما تماشا می کنیم، Socceroos از چپ به راست شروع می شود.

سرمربیگری ازبکستان بر عهده سرکو کاتانچ است، که بهانه خوبی برای پیوند دادن به قطعه ای از آرشیو است که ساختن آن واقعاً سرگرم کننده بود. شادی آن سمپدوریا توسط جانلوکا ویالی شگفت انگیز تجسم شد.

به روز شده به

“صبح بخیر راب” کریس پاراسکواس می نویسد که همه چیز خوب و خوب است، اما چیزی که ما واقعاً می خواهیم بدانیم این است: «قبل از اینکه بپرسید: نه، امروز با هیچ همسایه ای بحث نکردم. واقعاً مایه شرمساری است که میچ «دوک» دوک یک گنده گیج کننده دارد. من بسیاری از جناس های فرار از نیویورک و لینک های یوتیوب برای فرار عمیق استرالیا (بسیار عرفانی، فرمولی و شبه زنجیری) تا فینال برنامه ریزی کرده بودم.

بازی عالی برای کی رولز: او لحظاتی عصبی در جام جهانی داشت و سوتار گاهی او را به جلو می برد. اما فکر می‌کنم او در اولین بازی مقابل هند به‌طور معقول قابل‌توجهی بود و اغلب عدم تحرک سوتار و پاس دادن هوشمندانه توپ را جبران می‌کرد.

من همچنین دوست دارم جوردی بوس را به عنوان یک دفاع چپ به جای سه جلویی ببینم: آیا این یک حرکت منفی است و شاید یک تمرین لباس برای بازی با ژاپن باشد؟ به نظر نمی رسد که او هرگز با شروع این قدر بالا در زمین راحت باشد. هرچند ممکن است به مرور زمان نتیجه بدهد…”

بله، دوست ما جوی لینچ نیز مدتی است که این را می گوید. او به نظر من یک مدافع چپ طبیعی تر است، کسی که وقتی فضایی برای مداخله داشته باشد خطرناک تر است. من مطمئن هستم که به همین جا ختم می شود، اگرچه شاید در این مسابقات نباشد. با این حال، او باید در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل تیم هایی که به عمق دفاع نمی کنند، خطرناک تر باشد.

دفاع استرالیا امشب می تواند چند رکورد را بشکند. آنها در بیش از 9 ساعت فوتبال گلی دریافت نکرده اند – و این به استثنای زمان مصدومیت است که ما واقعاً باید برای آن کاری انجام دهیم. ما نمی توانیم؟ ضربه زدن اندازه بگیرش؟

یعنی داخل #AUSvUZBAUS رکوردهای جدیدی از عدم دریافت گل ثبت خواهد کرد:
– در تیم های ملی سری آ (609+ دقیقه) اگر UZB قبل از دقیقه 36 گل نخورد.
– در تمام تیم های ملی (652+ دقیقه) اگر UZB قبل از دقیقه 79 گل نخورد.
– در مسابقات کامل (7 بازی متوالی) اگر UZB هیچ گلی به ثمر نرساند

– اندرو هاو (@AndyHowe_statto) 23 ژانویه 2024

یادآوری تیم های امشب. بیش از 10 دقیقه تا شروع بازی باقی مانده است.

اخبار تیم: ینگی می رود

میچ دوک آسیب دیده در حمله جایگزین می شود کوسینی ینگینه برونو فورنارولی. ناتانیل اتکینسون، کیانو باکوس، کی رولز و رایلی مک گری گتین جونز، آیدن اونیل، کامرون برگس و کانر متکالف نیز وارد میدان می شوند.

ازبکستان چهار تغییر نسبت به پیروزی 3-0 خود مقابل هند انجام داد. روستان آسورماتوف، عبدالله عبدالله اف، خوجیمات ارکینوف و ظفرمرود عبدالرحمتوف جایگزین عبدالکودیر خوسانوف، شرزد نصرالله یف، جلال الدین ماشاریپوف و ایگور سرگئیف شوند. این می تواند به معنای انتقال به پنج تیم عقب باشد.

استرالیا (4-1-2-3) رایان؛ اتکینسون، سوتار، رولز، بیچ؛ باکوس؛ مک گری، ایروین؛ بویل، ینگی، بوس.
تعویض ها: دنگ، سیلورا، متکالف، فورنارولی، تیلیو، توماس، اونیل، میلر، برگس، گودوین، یازبک، ایردیل.

ازبکستان (احتمال 5-4-1) یوسفوف عبدراحماتوف، اشمورودوف، آسورماتوف، عبدالله اف، سیفی اف. ارکینوف، شوکوروف، همروبکوف، اورونوف؛ فیض الله اف.
تعویض ها: همرالیف، هولماتوف، اسکندروف، ماشاریپوف، نعمتوف، بولتابویف، ارگاشف، عبدیهولیقوف، تورگونبویف، سرگئیف، عمروف، آمونوف.

به روز شده به

بازی امشب در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره است. مکانی با برخی از شادترین خاطرات ممکن برای این نسل از بازیکنان و هواداران.

افکار گراهام آرنولد قبل از بازی

من می توانم صادق باشم و بگویم که میچل دوک به دلیل مصدومیت همسترینگ غایب است، این برای او یک بازی در یک زمان خواهد بود. او کمی سونوگرافی انجام داد و کمی فشار دارد، بنابراین او بیرون خواهد بود. بنابراین برای من این فرصتی است تا نگاهی به بازیکنان دیگر در مقابل یک تیم رقیب خوب داشته باشم، یک آزمون عالی. در نهایت، برنده شدن مهمترین چیز است و بدیهی است که می توانیم در این بخش بهتر عمل کنیم.

تغییراتی رخ خواهد داد، اما فکر نمی‌کنم الان تفاوت چندانی در عمق ترکیب ما وجود داشته باشد، فکر می‌کنم اگر تغییراتی ایجاد کنید، تیم همچنان قوی خواهد بود. من فکر می کنم گاهی اوقات مهمترین چیز کیفیت فردی حمایت از خودمان است.

ما برای پیروزی در این بازی به بیرون خواهیم رفت و بدیهی است که ازبکستان به عنوان یک کشور پیشرفت های بزرگی دارد، آنها پول زیادی در فوتبال سرمایه گذاری می کنند، آنها تیم خوبی هستند و ما روز سه شنبه برای آنها آماده خواهیم بود. این به ما بستگی دارد که با طرز فکر، سرعت کار، تعهد و فرهنگ خود بیرون برویم و کار بزرگی برای همه ما انجام دهیم.

هدف ما از ابتدا این بود که به بالای گروه برسیم و با توقعات زیاد، اگر به ستاره ها نرسید، خوب، هرگز در زندگی به چیزی نخواهید رسید. این یک تورنمنت عالی است، من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم و به دو برد اول پسران بسیار افتخار می کنم، اما این یک بازی در یک زمان است و ما باید مطمئن شویم که این نتیجه را درست می گیریم.

مقدمه

سلام و خوش آمدید به گزارش لحظه به لحظه بازی استرالیا و ازبکستان در الوکره. این آخرین بازی گروهی Socceroos قبل از شروع مسائل جدی است. روی کاغذ آنها جام ملت های آسیا را خوب شروع کردند و هند را 2-0 و سوریه را 1-0 شکست دادند. آنها در زمین چندان متقاعد کننده نبودند، به خصوص در طول دو بازی خسته کننده نیمه اول، بنابراین می توانستند با یک عملکرد قوی امشب انجام دهند.

ازبکستان که بدون تغییر غیرقابل پیش‌بینی رویدادها در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهد کرد، سخت‌ترین حریف تاکنون است. آنها چهار سال پیش استرالیا را به ضربات پنالتی بردند، قبل از اینکه متی رایان کار ضروری را انجام دهد. فوتبالیست ها هرگز مقابل ازبکستان گلی را نباختند یا حتی گلی دریافت نکردند. اگر این روند ادامه پیدا کند، امشب در گروه B پیروز خواهند شد.

از نظر تئوری، این امر به آنها مسیر آسان تری برای رسیدن به مرحله حذفی می دهد، اگرچه وضعیت با شکست ژاپن در عراق پیچیده شد. جایگشت های کامل در این مرحله برای جزئیات بسیار خسته کننده هستند، بنابراین اجازه دهید به واقعیت ها بمانیم.

اگر استرالیا امروز مساوی یا بردمرحله یک هشتم نهایی با تیم سوم در گروه های A، C یا D روبرو خواهد شد: یکی از چین، فلسطین، هنگ کنگ، امارات متحده عربی، اندونزی یا – لعنتی – ژاپن.

اگر استرالیا امروز شکست خورد آنها با تیم های دوم گروه F دیدار خواهند کرد: احتمالاً تایلند، شاید عربستان سعودی یا عمان.

این تمام چیزی است که قرار است بیاید. اول از همه، تجارت.

شروع کنید 2:30 بعد از ظهر محلی / 10:30 بعد از ظهر AEDT.

به روز شده به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *