پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2024: تمام آخرین حرکات فوتبال را دنبال کنید – زنده | پنجره نقل و انتقالات

اتفاقات کلیدی

دستیار سرمربی لیورپولپپ لیندرز گفت که تعهد محمد صلاح پس از بازگشت او از جام ملت‌های آفریقا برای آسیب دیدگی همسترینگ هرگز نباید مورد تردید قرار گیرد.

کاپیتان مصر روز چهارشنبه از ساحل عاج بازخواهد گشت تا کادر پزشکی باشگاه بتوانند از او مراقبت کنند و او می تواند پس از رسیدن به مرحله نهایی مسابقات به تیم ملی بازگردد.

این حرکت باعث انتقاد احمد حسن، رکورددار مصر شد، او گفت که صلاح باید در تیم می ماند “حتی اگر فقط یک پا برای ایستادن داشت”، اما لیندرز از این بازیکن 31 ساله دفاع کرد.

هلندی گفت: “کسی که هرگز نباید به تعهدش شک کنید مو صلاح است.” من می دانم که کشور از دست دادن او ویران شده است. خیلی بزرگه. تنها دلیلی که ما و تیم پزشکی آنها تصمیم گرفتیم او را بازگردانیم این بود که در صورت رسیدن مصر به فینال، بهترین شانس را برای او بدهیم. تیم پزشکی مصر و تیم LFC واقعاً از نزدیک با هم کار کردند. آنها این تصمیم را گرفتند. بازیکن مرکزی است.” (متوسط ​​PA)

راب اسمیت بازی استرالیا-ازبکستان در جام ملت های آسیا، به صورت زنده، همینجا:

شما البته می توانید پست الکترونیک تمام جالب ترین داستان های نقل و انتقالات را به من بگویید، یا حتی افکار خود را در مورد اینکه باشگاه شما باید چه کسی را امضا کند / با چه کسی قبلاً امضا کرده است / هر چیز مبهم مربوط به فوتبال را به من بگویید. شما همچنین می توانید با من تماس بگیرید در X.

مدافع هیبرنیانرایلی هاربوتل به صورت قرضی تا پایان فصل به تیم لیگ دو کولچستر پیوست. این بازیکن 23 ساله تابستان گذشته پس از حضور قرضی در ولدستون و منسفیلد، با قراردادی سه ساله از ناتینگهام فارست، با هیبس قرارداد امضا کرد. با این حال، هاربوتل با اولین بازی خود در لیگ برتر در آگوست گذشته، تنها دو بار به میدان رفته است.

نیک مونتگومری، سرمربی، به وب‌سایت رسمی هیبز گفت: «در این مرحله از دوران حرفه‌ای رایلی، ضروری است که او بیرون برود و فوتبال معمولی کسب کند. زمان بازی برای او در این فصل محدود شده است و او باید به پیشرفت خود ادامه دهد. ما امیدواریم که او این چالش را بپذیرد و یک دوره قرضی موفقی داشته باشد که در آن هفته به هفته بازی می کند. (متوسط ​​PA)

به روز شده به

ممنون تام و سلام به همه

پنجره نقل و انتقالات ژانویه امسال کمی احساس اوزان کابک است، اما هنوز زمان باقی است. بیایید به اخبار هیجان انگیزی امیدوار باشیم که نبض ما را در طول روز افزایش دهد.

به روز شده به

به هر حال چگونه پس از یک صبح نسبتاً بدون حادثه، زمان آن است که لوک مک لافلین کنترل کشتی را در دست بگیرد. بعد.

چند خبر خارج از زمین بایرن مونیخکه مارکو نپه مدیر فنی آن قهرمان بوندسلیگا را ترک خواهد کرد. به نظر می رسد نفوذ او پس از ورود به عنوان مدیر ورزشی کریستف فروند، که بر قرارداد اخیر اریک دایر نظارت داشت، کاهش یافته است.

🚨🔴 مارکو نپه با نتیجه فوری از بایرن جدا شد. تصمیم گرفته شده که مدیرعامل پس از 10 سال از باشگاه جدا شود.

او در کمک به معاملاتی مانند کین، کیم مین جائه، د لیخت، و همچنین در فرآیند جستجوی دیویس، موسیالا و استعدادهای دیگر نقش مهمی داشت. pic.twitter.com/d0C847dEFh

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 23 ژانویه 2024

صحبت بیشتر در مورد میدلزبورو: استون ویلا اعتقاد بر این است که آنها دو پیشنهاد برای مورگان راجرز، وینگر بسیار درجه یک بورو ارائه کرده‌اند، اما ظاهراً آنها از ارزش‌گذاری باشگاه چمپیونشیپ کوتاهی کرده‌اند، و بورو به‌طور قابل‌توجهی مشتاق است تا او را حفظ کند، در حالی که آنها یک فینال جام حذفی لگا و یک چالش صعود دارند. در ماه های آینده پیش روی آنهاست. با این حال، شایعاتی منتشر می شود که راجرز به طور فزاینده ای علاقه مند به انتقال به ویلا پارک است.

هر کسی که روزها را از دست داده است زمانی که اعلامیه های امضا فقط یک جمله ساده و هوشیار بود که حاوی جزئیات مربوطه بود، نه چیزی که بیشتر از بستن قرارداد طول کشید؟ Tl; دکتر: اولی اونیل وینگر فولام به لیتون اورینت پیوست.

به روز شده به

پمپ شده با پرداخت چتر نجات، رقبای صعود ساوتهمپتون و لیدز بر سر وینگر برنلی با هم می جنگند. مانوئل بنسون. مارک مک آدام از اسکای گزارش می دهد که سنتز مذاکرات خود را با برنلی آغاز کرده است، اگرچه لیدز علاقه نشان داده است. با این حال، این واقعیت که ویلی گنونتو به نظر می رسد نزدیک به توافق با یک قرارداد جدید در الند رود است، می تواند به ساوتهمپتون عملکرد واضح تری بدهد.

آخرین کارتون دیوید اسکوایرز با ارجاع به ایوان تونی، لودو و موگوای وارد شده است.

آخرین حدس کالوین فیلیپس: دیلی میل می‌گوید یوونتوس می‌تواند وستهم را برای جذب هافبک منچسترسیتی ربوده باشد، اما وستهم همچنان محبوب است.

و همانطور که من این را می نویسم، یک عکس یکپارچهسازی با سیستمعامل دیگر از یک بازیکن بریتانیایی که به یووه رفته بود در جدول زمانی رسانه های اجتماعی من پخش می شود. مثل یک کشور خارجی…

برخی از تحولات قهرمانی:

🚨🩺 روز پزشکی مایکل اوبافمی در میلوال به صورت قرضی از برنلی و امانوئل دنیس در واتفورد که پس از قبول کاهش 70 درصدی دستمزد بازگشتند.

داستان های انحصاری، تایید شده است. ✅ pic.twitter.com/q5XDoAyNd6

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 23 ژانویه 2024

یک کنجکاو، دنیس، که درخشش و نتایج ضعیف نشان داده است. اما او می تواند در تیمی کار کند که اخیراً نشانه هایی از پتانسیل پلی آف نشان داده است. و حتی یک مربی را در این فصل اخراج نکرده اند.

در میدان واقعی، بازی بزرگ امشب چلسی مقابل میدلزبورو در دور نیمه نهایی جام اتحادیه قرار دارد. لوئیز تیلور در جدال معروف چلسی و بورو از دنیایی متفاوت و دورانی متفاوت، بازی پلی آف سقوط/ صعود در سال 1988، بررسی عمیقی کرده است. ارزش خواندن را دارد:

در آن زمان، برایان لونزبرو، شهردار وقت میدلزبورو، به روزنامه تیسایدز ایونینگ گزت گفت: «اکنون می‌دانم مسیحیان در عرصه‌های روم باستان در برابر شیرها چه احساسی داشتند».

استوارت بل، نماینده سابق میدلزبرو، نماینده سابق میدلزبرو، تهاجم به زمین را “مانند انبوهی از چنگیز خان” توصیف کرد و سردبیر ارشد فوتبال روزنامه روزنامه در آن زمان، اریک پیلور، از “حس عمیق نفرت” در زیربنای چیزی که بعداً آن را توصیف کرد صحبت کرد. بدترین جوی که در طول یک مسابقه به یاد دارم.”

و اینجا شایعه امروز استکه الهام گرفته از عشق منچستریونایتد به برایان با یکی دیگر از موارد مشابه مرتبط با انتقال اولدترافورد است. و خروج احتمالی آنتونی و جیدون سانچو در عربستان سعودی.

صحبت های بیشتر نیوکاسل: رسانه های ترکیه گزارش می دهند بشیکتاش نیوکاسل را می خواهد جمال لاسل و مقامات باشگاه استانبول برای مذاکره به شمال شرق انگلیس پرواز می کنند.

ورود اینئوس به منچستریونایتد مطمئناً دیده شدن منچستریونایتد در شایعات بازار نقل و انتقالات را افزایش داده است و در سان صحبت از انتقال اینتر وجود دارد. دنزل دامفریز در قرارداد مبادله ای با آرون وان بیساکا رفتن به سمت دیگر دامفریس هنوز 18 ماه از قرارداد خود باقی مانده است، بنابراین یونایتد احتمالاً مجبور خواهد شد به جای یک بازیکن پول بپردازد.

به روز شده به

ورود اینئوس به منچستریونایتد مطمئناً دیده شدن منچستریونایتد در شایعات بازار نقل و انتقالات را افزایش داده است و در سان صحبت از انتقال اینتر وجود دارد. دنزل دامفریز در قرارداد مبادله ای با آرون وان بیساکا رفتن به سمت دیگر دامفریس هنوز 18 ماه از قرارداد خود باقی مانده است، بنابراین یونایتد احتمالاً مجبور خواهد شد به جای یک بازیکن پول بپردازد.

مقدمه

صبح همگی بخیر. بنابراین، پس از چند هفته آلوده به علف های هرز، اوضاع کمی در بازار شروع به حرکت می کند. و پس از اینکه جردن هندرسون ماموریت خود در عربستان سعودی را در پایان هفته گذشته کوتاه کرد، در 24 ساعت گذشته صحبت هایی در مورد اینکه یکی دیگر از نام های بزرگ سعودی به طور بالقوه پشت خود را به پادشاهی می زند و کریم بنزما در حال مذاکره با لیون است، شنیده می شود. و شاید نزدیک‌ترین چیزی که این پنجره به حماسه سنتی پنجره نقل و انتقالات رسیده است، تلاش‌های مختلف برای جذب کالوین فیلیپس بوده است، در حالی که وستهم ظاهراً در آن بوکس بازی می‌کند. کایران تریپیر در بایرن، خبر مهم دیگری است که باید مراقب آن بود، مانند جزئیات مثبت و منفی دیگر در سنت جیمز پارک، که ممکن است منجر به به هم ریختن بسته های مالکیت چندین باشگاه شود یا خیر.

نقطه مقابل: بی صدا بودن این پنجره چیز خوبی است. باشگاه‌ها بیش از حد هزینه می‌کردند، تجملات تابستانی عربستان هرگز در این حجم پایدار نبوده است، و شبح رو به جلوی مقررات کار خود را انجام می‌دهد. هزینه های بیش از حد رقابت را مخدوش می کند و در برخی موارد باشگاه ها را در دراز مدت به خطر می اندازد. از یک طرفدار مطالعه بپرسید.

در مورد آن، چرا روز خود را با ستون سه شنبه جاناتان لیو شروع نمی کنید؟

ما در سال 2024 با نبردهایی می‌جنگیم که باید در سال‌های 2014 و 2004 یا حتی زودتر از آن انجام می‌شد. تصمیم‌هایی که سال‌ها پیش نادیده گرفته می‌شد، اجتناب می‌شد و نادیده گرفته می‌شد، اکنون به خانه بازمی‌گردد. بازی آزاد و کنترل نشده ای که به اولیگارش ها، سپس سرمایه گذاران خطرپذیر و سپس بازیگران دولتی اجازه داد تا بخشی از قلمرو ما را ادعا کنند. بازیکنانی که برای مبالغ مضحک توسط مدیران و مالکان ورزشی قدیمی امضا کردند. تصمیم به بازگشت باشگاه های جدا شده از سوپرلیگ به رقابت ها با جریمه ناچیز 3.7 میلیون پوندی برای مشکلاتشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *