تارا واندرویر از استنفورد با کسب 1202 امین پیروزی، رکورد مایک کرژیفسکی را برابر کرد | بسکتبال کالج

تارا واندرویر از استنفورد با 1202 امین پیروزی خود در جمعه شب، مایک کرژیفسکی را به عنوان برنده ترین مربی تاریخ بسکتبال کالج برابر کرد. 8 از اورگان 88-63 گذشت در حالی که کامرون برینک گلزن برتر را در سه کوارتر پایانی به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

VanDerveer می تواند رکورد یکشنبه را به نام خود ثبت کند، زمانی که استنفورد (16-2، 5-1 Pac-12) میزبان ایالت اورگان است، 1203 برد. انتظار می رود چند ده بازیکن سابق استنفورد برای رسیدن به نقطه عطف احتمالی آماده باشند.

بازیکنان کاردینال مربی خندان خود را در آغوش گرفتند و پس از دست دادن تیم ها، او را به نشانه شادی نگه داشتند.

برینک به طرز ناخوشایندی روی پای چپش فرود آمد و در دقیقه 3:41 کوارتر اول با کمک به رختکن رفت. او کمی قبل از پایان دوره به نیمکت بازگشت. برینک هر سه گل خود را با دو ریباند، یک پاس گل و یک توپ ربایی در شش دقیقه به 6 امتیاز رسانده بود.

کیکی ایریافن 21 امتیاز با شوت 10 از 17، 15 ریباند و یک جفت بلوک به دست آورد تا کاردینال از شکست 71-59 مقابل شماره 5 کلرادو در روز یکشنبه به عقب برگردد.

واندرویر 70 ساله سی و هشتمین فصل خود را در استنفورد و چهل و پنجمین فصل خود را به عنوان مربی کالج می گذراند. او قبل از آمدن به منطقه خلیج، برنامه هایی را در آیداهو و ایالت اوهایو برگزار کرد. VanDerveer بر اساس نقاط قوت بازیکنان خود سازگار شده است و از فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید از مربیان دیگر در هر سطح لذت می برد.

و اکنون او مجموع برد مربی K را با دوک و ارتش برابر کرده است.

استنفورد 20-0 جلو افتاد و اورگان 8 شوت اول خود را از دست داد، قبل از اینکه کندی بشام در 3:45 کوارتر اول بازی کند.

چنس گری با 19 امتیاز و 5 پاس منجر به گل، پیشتاز داکس ها (11-8، 2-4) شد که دو بازی قبلی خود را پس از سه بازی پیروز شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *