جوئل امبید 70 امتیاز برای 76ers در شب رکورد NBA کاهش داد | NBA

جوئل امبید در حالی که پیشتاز فیلادلفیا ۷۶رز بود، رکورد ۷۰ امتیازی را به دست آورد. پیروزی 133-123 دوشنبه شب مقابل سن آنتونیو اسپرز.

Embiid همچنین با 18 ریباند رکوردی را به ثبت رساند. او 24 از 41 از میدان، شامل 1 از 2 از محدوده سه امتیازی بود و 21 از 23 پرتاب آزاد را انجام داد. او رکورد 68 امتیاز تالار مشاهیر ویلت چمبرلین را که در دسامبر 1967 ثبت شده بود، با 1:41 برای بازی شکست داد.

چمبرلین برای فیلادلفیا وریرز بازی می کرد که در سال 1962 با 100 امتیاز رکورد NBA را به نام خود ثبت کرد.

امبید شش بار آل استار و MVP حاکم لیگ، در 21 بازی متوالی حداقل 30 امتیاز کسب کرده است. 76ers شش برد متوالی کسب کرده اند.

ویکتور ویمبانیاما تازه کار در 7 فوت اول 33 امتیاز و 7 ریباند در 29 دقیقه به دست آورد. اسپرز در حال بازسازی در جاده به 5-19 سقوط کرد.

امبید گفت که بازی مقابل ومبانیاما هر شب انگیزه ای را به ماموریت او می افزاید.

امبید پس از پخش تلویزیون محلی گفت: “من نمی خواهم اینجا بنشینم و به شما دروغ بگویم، اما این ذهنیت من در هر بازی است.” ذهنیت من حمله، تسلط در حمله و دفاع است، بنابراین امشب تفاوتی نداشت.»

امبیید در سه کوارتر با 59 امتیاز به اوج خود رسید و با 6:38 مانده به پایان بازی دوباره وارد بازی شد و فیلادلفیا 118 بر 104 پیش افتاد. با ثبت رکورد، 76ها در هر فرصتی توپ را به او می دادند.

نیک نرس، مربی 76ers گفت: “بدیهی است که او می تواند از راه های زیادی گلزنی کند، فقط جثه او به او اجازه می دهد تا کارهای زیادی را در اطراف سبد انجام دهد و به او پرتاب های آزاد زیادی می دهد.” «لمس تیراندازی بخش مهارت است. روشی که او حرکت می کند، مهارتی که دارد، اندازه و انگیزه اش در این راه، حدس می زنم هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

جیانیس آنتتوکومپو با 64 امتیاز رکورد قبلی NBA را در این فصل به ثبت رساند.

حتی قبل از اولین هشدار، زمانی که هواداران برای تماشای پدیده فرانسوی اسپرز در گرم‌آپ، در زمین صف کشیدند، همه نگاه‌ها به Embiid و Wembanyama بود. طرفداران خانگی از قبل می دانند که Embiid چه کاری می تواند انجام دهد، و ستاره فیلادلفیا می خواست مطمئن شود که آنها آن را فراموش نمی کنند.

پرستار قبل از بازی گفت: “برای همه ما دیدن او برای اولین بار جالب خواهد بود.”

شاید الکتریسیته کردن صفت بهتری بود.

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

ویمبانیاما گفت: “بدیهی است که برنده شدن لذت بخش تر بود، اما الهام بخش است، به خصوص در حمله.”

Embiid یک ضربه 13 فوتی در Wembanyama 1:11 در مسابقه زد. تازه‌کار اسپرز به طرز چشمگیری پاسخ داد، با یک جفت پرتاب 3 امتیازی در فاصله 27 ثانیه‌ای از یکدیگر، و سپس یک دانک کوچه‌ای را به پایان رساند و قبل از رفتن به نیمکت در فاصله 6:27 دقیقه اول به دلیل دو خطا به پایان رسید.

گرگ پوپوویچ، سرمربی اسپرز، قبل از بازی به شوخی گفت که برنامه اسپرز در برابر امبیید این است که “به الاغ او بکوبند.” من به ومبی گفتم که آن را از لبه فشار دهد و فقط آن را از لبه پرتاب کند.

اما از همان ابتدا مشخص بود که هیچ کاری درست نمی شود. امبیید در کوارتر اول با شوت 8 از 12 امتیاز 24 را به دست آورد.

Embiid تنها کسی نبود که دوشنبه شب رکورد زد. کارل آنتونی تاونز با کسب 62 امتیاز، 44 امتیاز در نیمه اول، یک جفت رکورد را برای تیم مینه سوتا تیمبرولوز به ثبت رساند. تاونز از 60 رکورد قبلی خود که رکورد مینه سوتا نیز بود، پیشی گرفت. با این حال وولوز با نتیجه 128 بر 125 مغلوب شارلوت هورنتس شد. تاونز 21 از 35 از زمین، 10 از 15 از محدوده سه امتیازی و 10 از 14 از خط خطا به پایان رسید. او یک سه در زنگ را از دست داد. رکورد NBA برای امتیازات نیمه اول متعلق به دیوید تامپسون و جورج گروین با 53 امتیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *