جری کراوز سزاوار بهتر از هیاهوی بولز بود که به پروازش کمک کرد | گاو نر شیکاگو


شیکاگو بولز جمعه گذشته مراسم نیمه تمام را برای رونمایی از حلقه افتخار خود برگزار کرد، پانتئونی که برای بزرگترین مشارکت کنندگان این سازمان در نظر گرفته شده است، اما بسیاری از آنها نتوانستند در آن شرکت کنند. مایکل جردن و اسکاتی پیپن هستند دشمنی مثل ازدواج بین پسر بزرگ مایکل و همسر سابق پیپن در حال نزدیک شدن است. او می گوید که دنیس رادمن با گذشت زمان با مشکل مواجه شد. جری کراوز، معمار سلسله این تیم در دهه 1990، در سال 2017 درگذشت و همسر 80 ساله اش، تلما، به همراه فرزندان و نوه هایش که در میان جمعیت پراکنده بودند، نماینده او در زمین مسابقه بود. او با لباس مشکی آمد – شاید نشانه ای باشد که از دست دادن شوهرش هنوز در ذهنش است. با نگاهی به گذشته، بهتر بود در خانه بمانیم.

هنگامی که نام کراوز در میان 13 نفری که در مراسم تحلیف حضور داشتند اعلام شد، تعداد قابل توجهی از 21000 تماشاگر یونایتد سنتر او را به مدت طولانی و با صدای بلند هو کردند، در حالی که تلما در وسط ردیف جلو بین پسر مربی فقید تالار مشاهیر، جری اسلون (یک گارد ستاره ای برای تیم) نشسته بود. گاوها در دهه‌های 1960 و 1970) و دستیار قدیمی مربی، تکس وینتر، مغز متفکر حمله مثلثی. ران هارپر، مرد تنومند نیمه دوم بازی بولز در دهه 1990، تلما را در حالی که اشک می ریخت و دستانش را بالا می آورد، تسلی داد، گویی عمو گریه می کرد. “من کاملاً برای واکنش آماده نبودم” او در بیانیه بعدی خواهد گفت به مجله تلویزیونی Inside Edition. من نمی توانم آنها را طرفدار بنامم زیرا یک هوادار بهتر می داند.

به عنوان یک دفاع دوبرمن، جامعه NBA به سرعت وارد عمل شد. بلافاصله پس از وقفه، استیسی کینگ، قهرمان سه بار که در حال حاضر تفسیر رنگی برای بازی‌های بولز ارائه می‌کند، گفت که این صداها «بدترین چیزی بود که در زندگی‌ام دیده‌ام». “. استیو کر، تیرانداز افسانه‌ای بولز، که در رختکن به همراه گلدن استیت وریرز در مراسم نیمه‌تیم حضور داشت، این موضوع را شخصاً انجام داد. او پس از بازی، باخت 9 امتیازی به بولز، گفت: “من برای تلما و خانواده کراوز ویران هستم.” هوادارانی که هو می کنند می دانند من کی هستم و برای من این کاملا شرم آور است. جای تعجب نیست که چارلز بارکلی سنگین ترین بود. او در TNT گفت: «شما آن خانم را به گریه انداختید. “و این یک مزخرف کامل بود.”

در صورتی که مشخص نبود: هیچ کس پیشنهاد نمی کند که طرفداران از حق خود برای ابراز نارضایتی خود استفاده نکنند. خدا می داند که از هر فرصتی استفاده می کنند. وقتی آنها تیم میزبان را به خاطر بازی ضعیفشان سرزنش نمی کنند، کمیسران مستبد، طلسم های بی پروا، اجرای سرودهای غیر کلیدی – همه چیز را مسخره می کنند. حتی متیو استافورد، مدافع LA Rams نیز نتوانست از آن اجتناب کند استقبال کینه توزانه هنگامی که او برای بازی یکشنبه گذشته NFC مقابل دیترویت به فورد فیلد بازگشت، تیمی که در آن تمام دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک قهرمان گذراند تا در سال 2021 با رامز معامله شود. محلی قدرت و طرفداران ورزش فیلادلفیا همه و مادرشان را هو می کنند و بابا نوئل.

تصور می شد که طرفداران ورزش شیکاگو گروهی آگاه تر هستند. همین چند هفته پیش، حدود 62000 هوادار در میدان سرباز در شیکاگو شعار می دادند:ما فیلدز را می خواهیمجاستین فیلدز، کوارتربک، خرس‌ها را در مقابل فالکونز به پیروزی رساند. نشان دادن حمایت، پیامی مستقیم به نامزدهای تیم C که در حال حاضر در حال بررسی این هستند که آیا بازیکن سال سوم را برای انتخاب درفت انتخاب کنند یا خیر، از آن زمان تابلوهای تبلیغاتی در خیابان های منتهی به دفتر مرکزی خرس ها در حومه شهر ایجاد کرده است.ما به جاستین اعتماد داریم

و با این حال: مدیریت بولز باید بهتر از تقدیم تلما کراوز به هواداران نوستالژیک که تیم را در بین رهبران لیگ در طول دهه‌ها حضور داشتند، می‌دانست. طرفداران بولز زمانی که جری زنده بود او را هو کردند. احساسات بد اینجا عمیق است. بسیاری از همکاران افتخاری او هیجان زده بودند. کراوز کوتاه قد، تنومند و با لهجه قوی منطقه ای، رادنی دانگرفیلد مدیران NBA بود: مردی که هنوز برایش احترامی قائل نیست. همانطور که او در دهه 60 و 70 شروع کرد، طرفداران بسکتبال سعی کردند با کشف کرک گیبسون، اوزی گیلن و جواهرات دیگر، بفهمند که با این پیشاهنگ در مناطقی در بسکتبال و بیسبال چه کنند.

پس از اینکه تیم قبل از فصل 86-1985 او را به عنوان مدیر کل ارتقا داد، تعداد کمی در رختکن بولز او را جدی گرفتند. جردن با استفاده از بقایای دونات همه جا روی یقه های کراوز، لقب جنرال موتورز را «کرامبز» داد و به همراه پیپن، به تثبیت روایت محبوب کراوز به عنوان یک ورزشکار مشتاق کمک کرد که در ازای دریافت مبلغ زیادی از هر میزان سوء استفاده عمومی استفاده می کند. مجوز دسترسی به داغترین نمایش در جهان. لباس شب و صرفه جویی عمومی او را مسخره کردند. حتی فیل جکسون، که کراوز او را از CBA انتخاب کرده بود، کم کم از جنرال موتورز عصبانی شد، زیرا نویسندگان ورزشی بیشتر موفقیت سرگیجه‌آور تیم را به حاشیه تیم نسبت دادند. استاد ذن.

با این حال، کراوز واقعاً تبدیل به یک دشمن عمومی نشد تا زمانی که قول داد بولز را در پایان دوره قهرمانی آنها منفجر کند، زیرا جردن و شرکت پیرتر و گرانتر شدند، و زمانی که جکسون پس از مقام ششم تیمی بازنشسته شد، به این قول وفا کردند. . و قهرمانی نهایی کراوز با بیان این که «بازیکنان و مربیان قهرمانی را به دست نمی‌آورند»، در فصل 1997-1998 به او لطف زیادی کرد. سازمان‌ها برنده مسابقات قهرمانی می‌شوند، سپس استدلال می‌کنند که کلمه کلیدی – بازیکنان و مربیان است تنها” – پرتاب شد.

این زمینه را برای یک درگیری بزرگ بین اتاق رختکن و دفتر جلویی که در آن زمان به سختی در مطبوعات و دهه‌ها بعد در آخرین رقص نتفلیکس شرح داده شد، ایجاد کرد. سریال مستند تمام تلاش خود را می کند تا کراوز را به عنوان مرد بد نشان دهد و به جکسون، پیپن و جردن (تهیه کننده اجرایی فیلم) زمان زیادی می دهد تا نارضایتی های خود را علیه این مرد بیان کنند. فراموش نکنید که بدون کراوز هیچ خاطره ای از آن تاریخ مشترک وجود نخواهد داشت.

نه، او جردن را انتخاب نکرد (راد تورن، انضباط‌کننده سابق لیگ، تمام اعتبار آن را می‌گیرد). اما کراوز تقریباً همه چیزهای دیگر را انجام داد: پیپن را به خدمت گرفت، برای رادمن معامله کرد، خریدهای کوتاه مدتی مانند بایسون دل را شکست داد، و مهمتر از همه، تقریباً همه چیز را نادیده گرفت. توصیه های کارکنان اردن. کراوز یک سلسله را برای یک دهه حفظ کرد، در زمانی که کسب دو عنوان متوالی یک شاهکار تقریباً غیرممکن تلقی می شد. علاوه بر این، کراوز فقط دوران چرخش چند ملیتی NBA را آغاز نکرد: با مراکز استرالیایی (لوک لونگلی) و کانادایی (بیل ونینگتون)، یک مهاجم برتر لیگ ایتالیا از کرواسی (تونی کوکوچ) و کر لبنانی الاصل. همچنین خیلی زود در اطراف دبیرستانی های ادی کری و تایسون چندلر جمع می شوند. در صورتی که جی ویلیامز، بهترین انتخاب در درافت، دوران حرفه ای خود در NBA را از دست نداد تصادف موتور سیکلت در سال 2003چه کسی می داند که آن گاوهای جوان با ران آرتست، جمال کرافورد، التون برند و جیلن رز در گوشه و کنارشان تا کجا می توانستند پیش بروند.

در دورانی که مدیران تیم در کنار ستارگان فهرستی (دریل موری از سیکسرز، اسکات پیولی از میهن پرستان، تئو اپستین از توله ها) امتیاز بالایی دریافت می کنند، کراوز واقعاً می توانست احمق بزرگ تری در مورد مشارکت هایش در گذشته نگر باشد. این واقعیت که او به کار خود ادامه داد و اهمیت زیادی داد، گویای این موضوع است. سپس گاوها را منفجر کرد. او به سادگی از دستورات پیروی می کرد. با توجه به نتایج متوسط ​​تیم از آن زمان به بعد و بدبختی، مالک جری رینزدورف توانست از مسئولیت جدایی بولز فرار کند. تیم بیسبال او در ضلع جنوبی همچنین: جردن ثابت نکرده است که یک فهرست ساز طبیعی است.

هیچ سلسله ای به خوبی خاتمه نمی یابد، و کراوز هواداران را از تجربه بدبختی بسکتبال که در این فصل جنگجویان بر فراز تپه است، در امان گذاشت. حرکات بعدی که او انجام داد، نباید تمام کارهایی را که او برای تبدیل بولز به یکی از برترین فرنچایزهای NBA انجام داد، نافی کند. کراوز در نهایت این حق را به دست آورد که به صورت غیابی توسط تیمش مورد تجلیل قرار گیرد بدون اینکه بیوه و خانواده بازمانده اش مورد آزار بیشتری قرار گیرند. اما طرفداران واقعی می دانند که او لیاقت خیلی بهتری را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *