تارا واندرویر با 1203مین برد مربیگری رکورد بسکتبال کالج را به نام خود ثبت کرد | بسکتبال کالج

تارا واندرویر روز یکشنبه با شکست دادن 65-56 ایالت اورگان، از مایک کرژیفسکی، مربی سابق دوک و ارتش، با 1203 پیروزی دوران حرفه ای خود، برنده ترین مربی تمام دوران در تاریخ بسکتبال کالج شد.

در سن 70 سالگی و سرمربی از 24 سالگی، وندرویر در اتاق تیمش در میپلز پاویلیون با بازیکنان سابقش جشن گرفت تا مربی تالار مشاهیر را در یک نقطه عطف دیگر در حرفه ای که 45 ساله پر از دستاوردهای به یاد ماندنی تزئین شده بود، تشویق کند.

هواداران شعار «تارا! تار!” در آخرین ثانیه های قبل از شروع جشن.

کریژوسکی در بیانیه ای گفت: “این یک موفقیت فوق العاده برای تارا واندرویر است که در حال حاضر یکی از بهترین مربیان تاریخ بسکتبال است.” این یک نقطه عطف دیگر برای افزودن به یک میراث خارق العاده است. مهمتر از همه اعداد شگفت انگیز و دستاوردهای شغلی او، او تأثیر مثبتی بر زندگی های بی شماری به عنوان یک مربی و مربی داشته است. تارا نگهبان واقعی ورزش ما باقی می ماند.”

گاهی اوقات پرتنش بود، واندرویر با دستانش روی هم ایستاده بود و در کنار خط راه می رفت، در حالی که کیکی ایریافن و گروه بازیگرانش نقش مهمی داشتند.

VanDerveer در مجموع 1203-267 و 1051-216 در 38 فصل در استنفورد بهبود یافت. وندرویر 17 بار به عنوان بهترین مربی سال Pac-12 با پنج افتخار ملی به عنوان مربی سال، سه عنوان NCAA را با استنفورد به دست آورد – در سال های 1990، 1992 و 2021 – و مربی تیم المپیک 1996 ایالات متحده بود و به آتلانتا رسید. شما در طول یک سال دوری از استنفورد بازی می کنید.

ایریافن با شوت 16 از 26 و 11 ریباند 36 امتیاز در دوران حرفه ای خود به ثبت رساند و تالانا لپولو 14 امتیاز و 6 پاس منجر به گل برای کاردینال (17-2, 6-1 Pac-12) به دست آورد. این بازی جمعیتی نزدیک به ظرفیت 7022 نفر را به غرفه Maples با 7233 صندلی کشاند.

استنفورد پس از شوت 12 از 34 در نیمه دوم با نتیجه 28 بر 22 پیش افتاد، اما در نیمه دوم دعوت شد در حالی که افراد برجسته سابق مانند جنیفر آزی، چینی اوگوومیک، راس گلد-اونود و جین آپل-مارینلی در میان حاضران بودند. کاندولیزا رایس وزیر خارجه سابق آمریکا برای حمایت از مربی محبوب.

من همیشه دوست داشتم که او به آنها می گوید که بجنگند، به جنگیدن ادامه دهند. اما او همچنین به دانش آموز ورزشکار خوب اهمیت می دهد. و این چیز شگفت انگیز در مورد تارا است، رایس گفت: “او یک معلم بسکتبال است.”

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

VanDerveer در هر فرصتی مورد تشویق گرم قرار می گرفت، از لحظه ای که او در حین گرم کردن قبل از مسابقه به میدان رفت و دوباره برای معارفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *